För länge sedan

Alldeles för länge sedan jag uppdaterade känns det som. Men skyller på att jag har haft mycket att göra =)

Jag har gått kurs för Annica Aller i två dagar. En bra kurs där vi fick träna mer handling, jakko svängar, kontaktfält mm. Annica är jätte duktig och vi var ett super roligt gäng,  så kursen kunde inte blivit bättre. Hade mest Wilja men Nemo fick vara med på vissa kombinationer. 

Har varit i Skurup "Gåsahoppet" och tävlat. Kan väl inte säga att det gick så bra. Var jätte lång väntan mellan loppen så jag strök mig från två lopp. Körde hemifrån kl 05.00 och var hemma 20.00 trots två lopp som jag strök mig ifrån. Jag var helt slut och då blir det inte bra.

Har även varit och hälsat på hos Wiljas uppfödare. Alltid lika roligt och så mysigt när det finns valpar där också. Så goa och så framåt. Kul att träffa Elisabeth och Björn som också var där med sina fina aussies, Merlin och Mio.

Har även ställt ut Wilja och Saga. Eller rättare sagt Pia var snäll som ställde Wilja ( tack så mycket) och tack Elisabeth för bilder och att du fixade henne så fint =) Kunde inte ställa Wilja själv för att Saga var precis samtidigt.
Wilja skötte sig kanon verkade det som =). Hon fick "very good" och det är jag nöjd med. Jag vet att hon inte är någon utställningstjärna men kul att få en bedömning.

Min fina aussie <3





Lilla Saga var super duktig. Hon fick jätte fin kritik och fick HP, BIR valp och BIG 1.




 



Kommentarer
Postat av: Liza

Ja nog kan dagarna bara rinna iväg allt. Kul med kurs som man tycker är både bra och rolig, då är det ett nöje att gå :)

Grattis till Sagas kanonresultat och till Wilja :)

Kramar från oss alla

2011-05-06 @ 19:49:25
URL: http://www.nogg.se/etthundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0