Agility


Idag är jag ledig. Tänkte sovit länge idag. Men som det stormat i natt så gick det verkligen inte att sova =(


Har tränat i ridhuset tillsammans med Tina och Viggo. Tränade bara med Wilja. Byggde upp tre olika kombinationer.

En kombinaion med staket, en rundbana och en med olika slalomingångar. Tränade även mycket starter och idag kändes staterna perfekt. Jätte kul att det har blivit så bra. Nu får vi bara hoppas det blir samma sak på tävling. Ska till Osby på lördag och tävla en inofficiell. Tre lopp och där det är tänkt att vi ska träna på starterna.

Wiljas slalom tycker jag har blivit mycket bättre. Hon är lägre och därmed går det fortare. Vet att man inte ska skriva att det alltid går bra. Men idag finns det inget att klaga på. Mer än att jag själv måste lämna henne lite mer och springa mer själv. Inte alltid så lätt. Hoppas att mitt knä håller i helgen. Ramlade i trappan förra veckan och det känns fortfarande.


MysNemo




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0