Peppande =)


Äntligen ledig =)  Jobbat massor känns det som. Dagarna bara rullar på känns det som. Grått och trist väder hela tiden. Längtar efter snö nu =) Tror nog hundarna känner samma, iallafall Nemo =)

Varit på klubben ett par kvällar på möten och tränat.

Jag ska vara med och hålla i en fortsättningskurs i agility. Ska bli skoj =) Har även anmält mig och Wilja till en tävlingskurs i lydnad och en grundkurs med Hedda. Min mamma ska ha lydnadskursen. Men hon är så duktig så det ska bli kul. Kul att träna med andra också =).

Jag och Wilja är även med i en grupp som vill satsa på SM 2013. En grupp för klass tre ekipage.  Ska vara med på 4 träningshelger under kvalperioden. Kurserna kommer att vara i Hässleholm, Halmstad, Enköping, Sundsvall/Enköping. Känns riktigt peppande =)
http://sm2013.weebly.com/

Aussie


Kommentarer
Postat av: lizzy&Nitro

Låter kul med så mycket kurser på gång! Vill passa på och önska dig och hundarna GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

2011-12-14 @ 16:44:54
URL: http://www.wolfeye.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0