För länge sedan

Var hur länge sedan som helst jag skrev =) Men har haft en del att göra.

Nu har jag semester. Har haft två veckor men har två veckor till, helt underbart.

Tävlat har vi inte gjort så mycket. Var i Borås för ett par veckor sedan med Wilja. Gick helt ok =) En sm pinne i hoppklassen och 2 sm pinnar med laget. Så nu har vi tre totalt med laget och är halvvägs till SM. Det känns bra.


I morgon ska jag tävla i Ystad med Wilja och nästa helg är det både Råådalen och Rönne med båda hundarna.

På måndag ska jag och Emie till Sjöbo och träffa Elisabeth och hennes fina grabbar. Ska bli jätte kul att ses igen.

Själv så tränar jag ganska mycket nu. Springer och går många långpromenader. Hundarna är alltid med så de har bra kondition =)





Kommentarer
Postat av: Liza

Åh vad kul med en uppdatering :)

GRATTIS! till alla era pinnar! Kul! Blir det nån tävling uppåt i år?

Hade varit så kul att få träffa er alla igen, får hoppas att det blir så nån gång framöver :)

Lycka till på tävlingarna och pussa söta syster yster Wilja från oss alla.

Kramar

2011-08-10 @ 18:00:16
URL: http://www.nogg.se/etthundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0