Kurs




Förra helgen gick jag och Wilja kurs för Thereze Grabowska i Löddeköpinge. Kursen hette "Våga Vinna" Där fokus låg på tigtha svänga, tjäna hundradelar och ge järnet. Wilja var jätte duktig. En något förvirrad matte första dagen bara =) Men andra dagen märktes det stor skillnad. Fick göra massa olika byten och det kändes jätte bra. Nu tänker man mer handling och hur man ska förbereda sig. Detta tränar vi vidare på nu. Thereze är jätte duktig som intstruktör och passade mig och Wilja jätte bra.

Både jag och Wilja var nöjda efter en toppenhelg med kurs och hotell.







Nu är hindrena ute på klubbenn så nu kan man träna små pass ofta.

Med Nemo tränar jag också. Vi ska tävla lag om två veckor i Kristianstad. Han är fräsch och pigg =)




Kommentarer
Postat av: agneta/magnus

Hej ANNA !

Det var länge sedan vi hördes av hoppas att allt är bra med er alla. Och fina Nemo han har u inget grått alls på nosen ser ut som en ung hund , hans bror Jack är ganska grå.

Lycka till med allt du gör Anna och en stor kram från oss

Agneta

2011-04-15 @ 20:00:08
URL: http://www.crudha staffords.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0