Härlig dag


Började dagen med en 8 km runda med Wilja. Hon tog även sitt första dopp i sjön. Var inte meningen men jag hann inte stoppa henne förens hon redan var i vattnet. Men hon verkade nöjd =)

Jag har även varit på klubben och tränat med Nemo och Saga. Vi var många som tränade idag...jättekul. Byggde upp en agilityklass tre bana. Tyckte Nemo klarade den bra. Var på ett ställe det blev lite väl tight men annars nöjd med honom. Hans härliga attityd blir man glad av. Wilja är i slutet av löpet men hon fick vila idag. Lilla Saga var med och vi tränade lite kontaktövningar, inkallningar och tunnel. I morgon ska jag och Saga vara med på en valpspecil på klubben, ska bli kul.


Var så kul att träffa Emelie och hennes fina grabbar igen. Var alldeles för länge sedan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har gjort så att jag tycker att agility är roligt igen :) nu har jag till och med anmält till flera tävlingar. Kommer bli ett bra å roligt år :)

2011-04-10 @ 21:12:05
URL: http://emelieasks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0