Sträckt sig?


Wilja sträckte sig troligtvis förra veckan på träningen. Hon halkade till ganska rejält men tänkte inte så mycket mer på det. Men ett par dagar efter märkte jag att hon var stel och hade ont i musklerna i bakbenet. Hon har däremit inte haltat. Nu är hon mycket bättre. Men kommer att ta det völdigt lugnt ett par veckor till. Blir bara promenader och lite lydnadsträning. Christer ska antagligen massera henne i helgen så får jag se vad han säger.

Nemo har varit hos morfar några dagar och hos mina föräldrar, jätte snällt verkligen. Inte lätt att ha Nemo hemma när Wilja löper. Men idag hämtade jag honom. Man saknar verkligen honom när han inte är hemma.

Nu ska jag ut en sväng med hundarna. I morgon är det jobb igen.

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Vad fin han är "fågelhunden"!!

2010-10-24 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0