Wilja och Nemo



Jag har ristat mina klor i mattes hjärta att hon är min.

Rakt i mina ögon har hon lovat mig trohet.
Jag lägger mitt huvud i hennes hand,
för hon tycker om mig.

Hennes svala händer leker över mitt heta skinn.
Innan jag somnar ser jag in i hennes ögon
för att när jag sover ha hennes bild i mitt minne.

När jag vaknar finns hon alltid där.
Jag är trygg nära hennes kropp för hon vaktar mig.
Hon är trygg nära min mjuka päls för jag vaktar henne.

Jag följer varje steg hon tar,
jag lyssnar på varje ord hon ger.

Jag har ristat med mina klor i mattes hjärta att hon är min.


Kommentarer
Postat av: Malena

Åååå så underbart skrivit Anna!! <3<3<3 Den lånar jag nog av dig om de e ok?

Tack själv för idag!! Super kul att de gick så bra!! Känns så skönt för mig att se Annie bland så många andra och jag kan slappna av. Fast dom där 4 benta med vita rumpor kunde ju förstört hela vår mysiga promenad OM inte staketet varit ivägen ;)

Ses vi på måndag?? Emie kunnde samma tid och samma runda på måndag!



KRAM

2010-11-10 @ 21:24:20
URL: http://valjelievt.blogg.se/
Postat av: emelie

hehe.. lovar att ta med köttbullar :-)



ingen fara med Ior. Bara lite stel, men det går över. Han tog i för mycket igår bara. Han är ingen ungdom längre ;-)

2010-11-11 @ 17:38:36
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0