Fy fy fy

Vilket trist väder det är idag, snöblandat regn. Lite trist nu när man är ledig hela helgen. Idag har jag tvättat och städat och sånt roligt, får se hur länge det varar =) Kan tänka mig att efter vår promenad kommer det att se likadant ut igen.

Händer inte så mycket annat för tillfället. Gått långpromenad med Malena, Emie och gänget. Vi tränar en del och Wilja känns fräsch igen. Börjat hoppa på de höga hindrena igen och det syns ingenting. Så sträckningen är nog helt borta nu. Något som är extra roligt är att starterna går bättre och bättre. Inte alls lika stressad i starten så det känns bra.

Ikväll blir det filmkväll med syster.

Vill ha det såhär varmt igen


Nu ska jag ge mig ut i ovädret. Något som inte uppskattas av staffen =)
Ha det bra



Kommentarer
Postat av: Liza

Japp...jag vill också ha så varmt igen :)

Pussa om syster yster och så Nemo förstås från oss :)

Massor av kramar, Liza, Rocky o Angus

2010-11-25 @ 20:20:43
URL: http://www.nogg.se/etthundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0