En härlig dag

Igår var jag, Emie och Malena ute och gick på Ryssberget. En jätte härlig runda på över 2 timmar. Dagen kunde inte börja så mycket bättre. Härliga vänner och härliga hundar.

På eftermiddagen spårade jag med båda hundarna. Nemo tycker det är jätte kul att spåra =) Till Wilja la jag ett appellspår med tre pinnar och ett slut. Hon spårade jätte bra tog alla pinnar + slut. Var över 6 månader sen jag spårade med henne.  Men är något vi kommer att göra mer nu.

I måndags var jag och Jenna hos Pia i Markaryd för att hälsa på lilla Saga. Så söt och go. Nu är hon 3 veckor.


Kommentarer
Postat av: Malena

En så söt liten råtta :) Ja anna de var en underbar nix som vi längtar efter att göra om :) kramiz

2010-11-11 @ 21:53:15
URL: http://Http://valjelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0