Träning

Tränat idag med båda hundarna. Nemo kändes helt ok. Han har vilat sen jag var i Sjöbo. Tyckte han behövde det. Han rev ett par hinder idag. Men gick bättre andra rundan jag körde med honom. Kontaktfälten var bra.

Wilja var så laddad, nästan för laddad. Men så snabb och kul att springa med.











Ikväll har jag packat husvagnen, burar, stolar och allt som ska med. Jag och Kajsa åker i morgon efter jag slutat jobba. Vill helst försöka komma fram innan det blir mörkt. Hoppas vi hittar dit denna gången. Sist körde vi efter min gps. Gps är bra men inte när de satt ut fel kordinater =). Vi hamnade på en smal liten grusväg som ledde till ingenstans. Vara bara till att vända. Problemet var bara att vi hade husvagnen med också =). Men vill man så går allt. Det gick iallafall till slut. Så måste leta upp en bra vägbeskrivning denna gången =)

Tänk att mamma och dom ska ha en sheltie till snart. Ska bli så himla kul. Man saknar denna lilla underbara hund så mycket. Älskade och saknade lilla Flipp.

Världens finaste Flipp

 

Mamma och dom ska ha en sheltie från Missnutts kennel. Där min underbara Wilja kommer ifrån. Har ingen bild på mamman men här kommer en bild på pappa Yummie. Han är en hund som är mycket framåt och älskar alla. En bra egenskap tycker jag. Mamma Sally är också pigg och orädd sheltie. Blir nog en bra kombination. Kul med en ny träning och tävlingskompis så småningom =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0