Tävlingar

Har tävlat en hel del den sista tiden. Var i Sjöbo 6-8 augusti. Med Wilja tävlade jag agilityklass 3 på fredagen. Debuten och allt. Hon gick så bra någon,  en stor sväng och tyvärr en vägran på näst sista hindret. Blev ändå 9/45 starter.

På lördagen tävlade jag med båda Nemo och Wilja. Wilja gick så fint i agilityklassen 6/59 starter och vår första sm pinne =). I laget med henne hade jag 5 fel i båda. En vägran och i den andra för beröring. Men trots det fick vi en sm-pinne med laget också.  Yippie

På lördagen tävlade jag med Nemo också. I hoppklass 3 diskade vi oss (mitt fel). Nemo var nolla i sitt lopp i Agilityklassen och 15 fel i hoppklassen.

På söndagen tävlade jag Hoppklass 2 med Wilja. Sista pinnen väntar där till trean. Hon rev ett hinder (första på hela helgen) men hon kom helt fel på det så det var mitt fel. Men snabb var hon allt det andra kändes jätte bra.
Med Nemo blev det disk i Agilityklass 2. Han lyssnade helt enkelt inte =)

I helgen åker vi till Kungsbacka. Ska bli så kul. Stannar nog i Ullared på vägen hem också =)
ha det bra




Kommentarer
Postat av: Liza

Snygg blogg! Och snygga hundar :) Kul att det går så bra för er, både individuellt och för laget, många GRATTISAR! från oss :)

Många kramar från oss, Liza, Angus o brorsan Rocky

2010-08-18 @ 15:17:12
URL: http://www.nogg.se/etthundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0