Ledig helg


Denna helgen är jag ledig fre-söndag så härligt. Har inte mycket inplanerat heller. I morgon ska jag följa med min syster när hon ska tävla med sin sin häst. På eftermiddagen ska jag och Emie träna i Sölvesborg. Jag ska tävla Wiggo i Lund med laget så måste hinna träna lite innan också. Men ska bli jätte kul. Han och Wilja känns ungefär likdana. Så tror inte det ska vara några problem. Snällt av Emie att låna ut honom.


Wiggo



Wilja



Idag har jag bara städat och sånt som man gör när man är ledig. Snart blir det en långpromenad med dom två bästa <3.


Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer att gå jättebra i lund :-) Hoppas på fint väder på måndag, annars får vi träna i ösregn :-)

2010-08-28 @ 19:05:50
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0