Filmkväll

Igår hade Jenna (min syster) och jag filmkväll. Åt chips och dipp. Onyttigt, men gott var det.


Idag har jag mest tagit det lugnt. Nemo har varit hos morfar ett par dagar nu när jag jobbat. Morfar har även fixat med min bil. Bytt kammrem och servat den. Så glad att han kan sånt. Inte billigt annars precis.

Ikväll blir det lite träning för Nemos del, bara kontaktfält. I morgon ska jag träna lite med Wilja. Hon måste tränas någon dag innan tävling för annars blir hon för laddad.







Jag och hundarna på Gotland, blåste lite =)




Kommentarer
Postat av: Liza

Åh vad kul att få se er på film :) Fasiken vad duktiga ni är!! Ser verkligen kul ut :)

Rocky tycker också att syrran är super :)

Kramar från oss

2010-08-19 @ 08:17:40
URL: http://www.nogg.se/etthundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0